יצירה משותפת – אלבום החברות הכי טובות

התאריך 8 ביוני נקבע כ"יום החברים הכי טובים". באנגלית, כרגיל, זה נשמע יותר טוב: יום ה-BFF… (פוסט זה נכתב בלשון נקבה מטעמי נוחות בלבד, אך הוא מיועד לנשים ולגברים כאחד.)

החברה הכי טובה שלך שותפה לכל החוויות, אפשר לספר לה הכול, לחלוק רגעי שמחה ועצב, תסכול וסיפוק, אפשר לסמוך עליה שהיא תמיד תהיה שם בשבילך. עם החברה הכי טובה כיף לבלות, בכל גיל ובכל מקום. בוודאי גם לך יש המון תמונות משותפות עם ה-BFF. אל תשאירי אותן בנייד, את התמונות האלו כדאי לאסוף ולהנציח באלבום חברות יפה.

כדאי לדעת: ב-albume גם פעולת הכנת האלבום יכולה להיות חוויה חברית משותפת, כי יוצרים אותו באתר שנמצא בענן ולא בתוכנת עריכה שמורידים למחשב מסוים. כך אפשר לעבוד על אלבום אחד משני מחשבים שונים! תוכלי להזמין את החברה שלך ליצור אלבום ביחד. שתיכן יכולות להעלות תמונות לאתר, שתיכן יכולות לערוך את העיצוב, ובכל שלב שתיכן יכולות לתת משוב הדדי ולקבל הערות בונות. כשסיימתן את העריכה והאלבום מוכן – הזמינו ממנו שני עותקים, אחד לכל אחת, ותיהנו מאלבום מרגש שמתעד את רגעי החברות המשותפים.

הנה כמה עיצובים שהכינו המעצבים של albume, שיכולים להתאים כ"אלבום החברות הכי טובות" שלכן:

חברות טובות – עיצוב צעיר ומגניב מלווה באיורים עכשוויים ו-Lettering מסוגנן. נמצא תחת הנושא "אלבומי נוער".

בין הפרחים – עיצוב עדין ויפהפה עם איורי פרחים שנראים כמו "פרסים" מודבקים של פעם. נמצא תחת הנושא "אלבומי ילדים".

פרקט קריבי –  עיצוב נעים ורך עם איורי צדפים בגווני פסטל על רקע טפט עץ בהיר. נמצא תחת הנושא "אלבומי נוער".

את כל העיצובים תמצאו באתר albume, ויש עוד רבים נוספים. דפדפו, התרשמו, ובחרו את העיצוב שמתאים לכן. כשהאלבום שהזמנתן הגיע, תוכלו להעניק אותו זו לזו במפגש הבא, כמתנה שמבטאת את החברות האמיצה ביניכן.

שיהיה יום "החברים הכי טובים" שמח ומהנה, לכל החברות והחברים!

לבחירת עיצוב לאלבום החברים שלכם, התחילו כאן

כתיבת תגובה