ילדים זה שמחה, שקשה לתפוס בתמונה…

אין לנו ספק שהילדים שלכם מהממים, חמודים, פוטוגניים וממלאים את יומכם באינספור רגעים קסומים… עד הרגע הזה שאתם מנסים לתפוס את הרגע הזה בתמונה, ואז הכל משתבש – זה יוצא מטושטש, מחוץ לפריים, לא מחמיא, לא מגניב, ולא טוב כמו התמונות שראיתם באינסטגרם של הילדים של החברים שלכם המעצבנים שהכל אצלם תמיד כל כך מושלם…

טוב בלי עצבים, הנה כמה כללים שאם תקפידו עליהם תקבלו תמונות מהממות של הקטנטנים ההורסים שלכם:

תזרמו

עזבו אתכם מלשדר בית מושלם, ילדים שוודים וחיים של קטלוג, כל הקסם בילדים הוא הבלאגן, כן אותו בלאגן שגורם לכם לפעמים לצאת מהכלים… אז במקום זה, תוציאו מצלמה ותתפסו את הרגע, ככה, כמו שהוא, בדיוק כמו שאחר כך תרצו לזכור אותו – שמח, מלא חיים, מצחיק ואמיתי.

shutterstock_705383602.jpg

תשתתפו

אמנם הילדים של היום קצת יותר טכנולוגיים ממה שאנחנו היינו בגילם, ועדיין – הם לא יודעים איך להתמקם מול מצלמה, איך לעשות פריז בשנייה שלפני הקליק ומה זה בכלל קומפוזיציה. אז תהיו איתם, תעזרו להם להתמקם לצדכם, תצחקו איתם ותשתטו איתם, זה יוביל לתמונות מרגשות יותר, מצחיקות יותר ומדויקות יותר. מה אפשר לבקש יותר מזה?

shutterstock_1095994781.jpg

תרדו

לרצפה, לדשא, למדרכה – לא משנה איפה אתם, תזכרו שהילדים רואים את העולם מגובה אחר לחלוטין, וצילום מגובה של אדם מבוגר עלול לצאת לא טבעי ולא פרופורציונאלי. זה קשה? לפעמים. זה מציק? אין ספק. זה מלכלך? סביר להניח. זה שווה את זה? מאוד.

shutterstock_1155871051.jpg

תזדרזו

קוראים לזה "רגעי קסם" בגלל שבואו, מדובר ברגעים – ממש ממש קצרים, שנמשכים לפעמים שניות בודדות ולפעמים אפילו פחות. ועם כל הכבוד לבקשות ולרצון הטוב שלנו, הם כנראה לא יפסיקו לזוז גם תוך כדי הצילום. אז מה עושים? מגבירים את המהירות, לא רק שלנו, אלא גם של התריס של המצלמה (SHUTTER), פעולה פשוטה במצלמות DSLR שנכנסה בשנים האחרונות יותר ויותר גם לטלפונים ניידים. מהירות תריס גבוהה עוזרת "להקפיא" את הרגע, וכך התמונה חדה יותר והסיכוי לתפוס את הרגע המיוחד – גדול יותר.

רק שימו לב, ככל שמהירות התריס גבוה יותר פחות אור נכנס, ולכן – הקפידו להשתמש באופציה הזו רק במקומות מוארים היטב.

shutterstock_1149807353.jpg

תלבישו

כי בינינו, הם דוגמנים ודוגמניות, שרק מחכים להתגלות… ועכשיו ברצינות, משקפי שמש, ווסטים, חולצות עם הדפסים מגניבים, המצלמה אוהבת ילדים ואוהבת סטייל, וכששני אלה נפגשים בתמונה אחת, היא הופכת לבלתי נשכחת ול- Must בתוך אלבום!

shutterstock_1030592659.jpg

תשנ"צו

כן, שמעתם נכון, העצה האחרונה שלנו היא – תנסו לישון צהריים… איך זה קשור? השעות בהן השמש נמצאת ממש מעלינו הן השעות הפחות טובות לצילום, התמונות יוצאות מוארות מדי, בהירות מדי ומאוד לא מחמיאות… "שעת הזהב" של הצילום אלה השעות שאחרי הזריחה וגם שעה לפני השקיעה – השמש נמצאת נמוך ביחס לאופק. כך במשך כשעה, התאורה הטבעית הופכת להיות אופטימלית, רכה, מלטפת וכן – קסומה. וככה גם פינינו לכם את הצהריים לשינה 😊

shutterstock_190194815.jpg

נתראה בטיפים הבאים שלנו היכנסו לאתר albume  .והכינו את האלבום המושלם עם הרגעים הכי יפים של הילדים!

 

כתיבת תגובה